Deli Fıkraları

Deli Fıkraları




Deli İle General



Zararsız bir deli ile bir general bir handa aynı odada misafir olurlar. Deli hancıya sabah erken yola çıkması gerektiğini söyler ve sabah ezanında uyandırılmasını rica eder. Hancı deliyi istediği vakitte uyandırır. Karanlıkta giyinmeye çalışan deli yanlışlıkla generalin elbiselerini giyer ve yola koyulur. Epey yol gittikten sonra ortalık aydınlanınca üzerindekileri fark eder. Şöyle söylenir:

"Vay aptal hancı! Benim yerime generali uyandırmış!".

Deli Adam



Bir akıl hastanesini ziyareti sırasında, adamın biri sorar:

- Bir insanın akıl hastanesine yatıp yatmayacağını nasıl belirliyorsunuz ?

Doktor:

- Bir küveti su ile dolduruyoruz. Sonra hastaya üç sey veriyoruz. Bir kaşık, bir fincan ve bir kova. Sonra da kişiye küveti nasıl boşaltmayı
tercih ettiğini soruyoruz. Siz ne yapardınız?

Adam:
- Ooo ! Anladım. Normal bir insan kovayı tercih eder. Çünkü kova kaşık ve fincandan büyük.

- Hayır, der doktor. Normal bir insan küvetin tıpasını çeker.

Gerçek akıl, sadece bize sunulan çözümleri seçmek değil,
en uygun çözümü bulabilmektir.


Deliye Branda Verilirse



Delilerin hastanesinde yangın çıkmış. Bütün delileri boşaltmışlar sadece 4. katta camın üzerinde bir deli kalmış. İtfaiyeciler bir türlü indiremiyorlarmış deliyi. Sonra bir deli itfaiyecilere, biz indiririz onu demiş. Onlarda kabul etmiş ama bize bir branda verin o kendini boğa zannediyor demiş deliler. Germişler brandayı yukarıdaki deliye toro toro diyerek dikkatini çekmişler oda brandayı görünce atlamış aşağıya. Tam düşecekken oley oley diye brandayı çekmişler


Mayo




Bir deliler hastanesinde doktor delileri test ediyormuş.Boş bir havuza delilerin atlamasını söylemiş.Hepsi atlamış ve bir yerleri kırılmış.Birinin atlamadığını görünce akıllandığını sanan doktor, deliye:
-Sen neden atlamıyorsun?
deli şöyle cevap vermiş
-Çünkü üstümde mayom yok..

Çivi



Ters tuttuğu çiviyi bir türlü duvara çakamayan deliye, bir başka deli şöyle demiş;

"Boşuna uğraşıyorsun, o çivi karşı duvarın."


Deli



Bir deli yataktan düşmüş. 2 Saat sonra tekrar düşmüş. Sonra şöyle demiş.

- Allah'tan kalkmışım yoksa kendi üstüme düşecektim


Deli



Bir gün bir delinin biri uyumak üzere yatağına yatar. Deli yatağında uyuyakalır. Deli uyurken bir anda yatağından düşer. Sonra deli tekrar yatağına yatar. Deli yatağına yattıktan bir süre sonra tekrar yatağından düşer. Yataktan düşünce böyle der:

- İyi ki az önce yatağa geri yattım yoksa üzerime düşecektim

Miyav



İki deli, akıl hasta hanesinden kaçmaya karar vermişler. Gece vakti hızlı bir şekilde duvardan atlayarak boşluktaki tarlaya çıkmışlar. Tellerin arasından sürünerek ilerlerken bir bekçi bunların hışırtısını duymuş. Hemen bağırmış: "Kim var orada?" Delilerden biri hemen:
"Miyav, miyavv" diye seslenmiş. Hışırtıyı kedinin çıkardığını zanneden bekçi tam geri dönecekken deliler yine sürünmeye başlamışlar ve yine bir hışırtılar başlamış. Bekçi hemen dönmüş ve bağırmış:
"Kim var orada?" İyice sinirlenen deli:
"Miyav dedik ya len" demiş.


Bir Bardak Su



Bir gün deliler hastanesinde bir deli aşağıya bir bardak su koyar ve arkadaşlarına ben bu bardağa atlayıp yüzerim der.

Tam atlamaya çalışırken alttan bardak çekerler ve yere düşer, doktorlar bunu kimin yaptığını sorarlar bir deli ben der ve ona bunu neden yaptığını sorar o deli de

- eğer suyun içine düşer de çıkamazsa boğulur ölür diye yaptım



Hafıza



3 bunak kendi aralarında konuşuyormuş:

vallahi ben iyice bunadım geçen evime bir kadın geldi onu evden kovdum meğersem benim 40 yıllık karımmış.

seninki de bir şeymi be ben geçen gün merdivenin tam ortasına geldim yukarıya mı çıkıyordum aşağıya mı iniyordum yarım saat düşündüm

oh ALLAH'ıma şükürler olsunki benim hiç bir şeyim yok. dedikten sonra, iki parmağını tahtaya vurmuş ve hemen arkasından kim o!


Plan Bozuldu



bir gün deliler deli hastanesinden kaçmaya karar vermişler.elebaşları planı anlatmış:1.kapıyı odunla kıracağız,2.kapıyı odunla kıracağız,3.kapıyı odunla kıracağız,ve özgür kalacağız demiş.gece yarısı olmuş.1.kapıyı odunla kırmışlar,2.kapıyı odunla kırmışlar,3.kapı açıkmış.elebaşları demişki:

plan bozuldu geri dönüyoruz.


Gazoz Kapağı



İki deli varmış yolda gidiyorlarmış bir gazoz kapağı görmüşler içinde de bir damla su varmış biri demiş ki;

- Gel lan bunun içinde yüzelim

diğeri demiş ki

- yok lan bunun içinde boğuluruz


İki Yılan



İki deli kendilerini yılan sanıyorlarmış. Bir gün duvarın üzerinde güneşlenirlerken biri bağırmış;

- "Eyvah dilimi ısırdım,zehirlenip öleceğim!..Öteki

- "Yahu ne aptalsın..Biz zehirli yılan değiliz ki..


Ben Tencereye Yapıştım



bir gün deliler hastanesinde doktorlar tüm delilere yerlerinizde zıplayın demiş. tüm deliler yer lerinde zıplarken bir tanesi zıplamıyormuş . doktorlar merak etmiş sormuşlar sen neden zıplamıyorsun diye deli BEN TENCEREYE YAPIŞTIM demiş


Deli Olan Kim Acaba?



bir kedi varmış.adı minnoşmuş.bir gün bir adamla karşılaşmış.adam ben deliyim demiş.kedi adamla sohbet etmek istemiş ve adama sormuş:

-adın ne gardaşşşş??

-...

-senin adın ... ise benim adım ne?

-...

-sen hakikaten delisin.herkesin adını kendi adın gibi sanıyorsun.üstelik benim adımı tüm ev halkı biliyor.sen nasıl bilmezsin haaa???

-şeyyyy,ben aslında deliler hastanesinde doktorum.seni götürmeye geldim...



işte arkadaşlar yukarıdaki fıkradan ders çıkarın ve herkese inanmayın.sonra da gidip bir aynaya bakın.kim deli öğrenin.fakat yukarıdaki yerleri tekrar okuyun ve herkese inanmayın yazdığını görün.(bana da inanmasanız iyi edersiniz)...


Geri Dönün!



Bir akıl hastanesinde deliler plan yapıyorlarmış.Elebaşları demiş ki:''Önce bir kütük bulacağız.Sonra sırasıyla 1.,2. ve 3. kapıyı kıracağız.'' demiş.

Akşam bir kütük bulmuşlar.1. kapıyı 2. kapıyı kırmışlar.3. kapının açık olduğunu görünce elebaşları

''Plan bozuldu,geri dönün!'' demiş.

.

Burada Bekliyorum



İki deli oturuyormuş, birisi aniden ayağa kalkmış ve yürümeye başlamış. Oturan deli sormuş:

- "Nereye?"

- "Seni aramaya..."

- "İyi... Çabuk gel, ben seni burada bekliyorum..."


Akıl Hastenesi



Bir gün deliler hastanesinde doktor, delilerin iyileşip iyileşmediğini anlamak için duvara bir kapı çizmiş Deliler bu kapıyı açmaya çalışıyorlarmış. Delilerden biri kıs kıs gülüyormuş. Doktor, bir delinin iyileştiğini sanarak sevinç ile yanına gitmiş.Deliye sormuş;
- Sen neden gülüyorsun? O da;
- Onlar o kapıyı açamazlar, çünkü kapının anahtarı bende, demiş.

About Emirhan Adıgüzel

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum :

Yorum Gönder