Doktor Fıkraları

Doktor Fıkraları 


AKIL HASTANESİ 


Bir akıl hastanesini ziyareti sırasında, adamın biri sorar:

- Bir insanın akıl hastanesine yatıp yatmayacağını nasıl belirliyorsunuz ?

Doktor:

- Bir küveti su ile dolduruyoruz. Sonra hastaya üç sey veriyoruz. Bir kaşık, bir fincan ve bir kova. Sonra da kişiye küveti nasıl boşaltmayı
tercih ettiğini soruyoruz. Siz ne yapardınız?

Adam:
- Ooo ! Anladım. Normal bir insan kovayı tercih eder. Çünkü kova kaşık ve fincandan büyük.

- Hayır, der doktor. Normal bir insan küvetin tıpasını çeker.

Gerçek akıl, sadece bize sunulan çözümleri seçmek değil,
en uygun çözümü bulabilmektir.


Çetin'im



Ameliyathane kapısında dört dönen adama, hemşire müjdeyi vermiş:

- "Beyefendi bir oğlunuz oldu!" Adam sevinçle haykırmış:

- "Yaşasın, ismi Çetin olacak, oğlum benim!" Hemşire biraz yüzünü ekşiterek adamın yanına gelmiş ve:

- "Ancak Çetin'in bir kolu yok", demiş Adam üzülerek:

- "Olsun ben Çetin'im için her şeyi yaparım, onu gösterin bana", demiş Bunun üzerine hemşire:

- "Ama Çetin'in diğer kolu da yok", demiş Adamın afallaması sürerken hemşire sayıvermiş:

- "Ve Çetin'in bacakları da yok, üstüne üstlük gövdesi de yok " Adam dayanamamış:

- "Yeteeer, Çetin'imi gösterin bana" diyerek ameliyathaneye dalıvermiş Ameliyat masasının başına geldiğinde bir bakmış ki Çetin sadece bir gözden ibaret Adam dumura uğramış bir halde:

- "Çetin'im Çetin'im" diyebilmiş Bunun üzerine ameliyatı yapan doktor adama yaklaşmış elini omzuna atarak:

- "Beyfendi Çetin sizi göremez, o maalesef kör", demiş...


Yanlış Bacak



Doktorun biri hastasının yanına gelir ve konuşmaya başlar:

- "Size bir iyi, bir de kötü haberim var Önce kötü haberi söyleyeyim isterseniz Hmm, maalesef yanlış bacağınızı kesmişiz Çok üzgünüz Ama iyi habere sevineceksiniz! Öteki bacağınız iyileşiyor."

Merdiven Çıkmak



Adam evinin merdivenlerinden çıkarken düşüp, bacağını dört yerinden kırmıştı Hemen hastaneye kaldırılmış ve doktor bacağı boydan boya alçıya almış:

"Beyefendi bundan sonra daha dikkatli olun ve en azından alçınız çıkana kadar merdivenlerden inmek çıkmak yok", demişti Üç ay sonra kırıklar kaynamış, alçı çıkarılmıştı Adam bu arada doktora:

"Doktor bey artık merdivenlerden inip çıkabilir miyim?" diye sormuş; doktor da:

"Tabii, ancak yine de bir süre daha dikkatli olmalısınız." demişti Adam doktorun bu cevabı üzerine sevinçle bağırmış:

"Oh be şükürler olsun. Üç aydır eve su borusundan tırmanarak girip çıkmaktan anam ağlamıştı "


Egzozdan



Bir adam; kadın doğum uzmanıymış, ancak mesleğinden sıkılmış ve araba tamircisi olmaya karar vermiş Bunun için gidip dersler almış; sınavı 100'le bitirip tamirci olması gerekiyormuş Adam sınava giriyor, çıkıyor bir bakıyorlar ki 150 almış sınavdan Herkes şoka giriyor nasıl olur diye Puan veren hocalara toplayıp soruyorlar:

"Nasıl 150 aldı?" Hoca da anlatmaya başlamış:

"Önce bujileri değiştirdi sonra motor'a rektifiye yaptı sonra da karbüratörü dağıtıp temizledi ve son olarak da vites kutusunu dağıtıp topladı", diye açıklama yapmış Diğer hocalar:

- "Ee 150 almayı gerektirecek durum nedir? Diğer öğrenciler de bunu yapıyorlar", deyince hoca da:

- "İyi de tüm bunları egzozdan yaptı" diye cevap vermiş


Motor



Dünyanın ünlü kalp doktoru De Bakey'in arabası bozulmuş, arabasını tamire götürmüş. Tamirci arabasının kaputunu açmış ve De Bakey'e dönerek:

- "Size bir şey soracağım neredeyse ben ve siz aynı işleri yapıyoruz. Mesela ben şimdi itina ile kaputu açacağım bir bakışta problemin nerde olduğunu anlayacağım, kapakçıkları temizleyeceğim, gerekirse kabloları, motor yağını değiştireceğim, hatta çok gerekli ise motoru çıkarıp yerine yenisini takacağım!!. Söylesenize nasıl oluyor da siz milyon dolarlar kazanıyorsunuz ama ben meteliğe kurşun atıyorum?"

Bunun üzerine De Bakey tamircinin kulağına eğilmiş ve şöyle demiş:

- "BUNLARIN HEPSİNİ MOTOR ÇALIŞIYORKEN YAPMAYI DENESENİZE!!!"


İşitme Sorunu



Adamın biri artık karısının eskisi kadar iyi Duymadığından korkuyormuş ve karısının işitme cihazına ihtiyaç duyduğunu düşünüyormuş...
...Ona nasıl yaklaşması gerektiğinden emin değilmiş. Bu durumu konuşmak için aile doktorunu aramış; doktor adamın karısının ne kadar duyduğunu anlayabilmesi için basit bir yöntem önermiş.
"Yapacağın şey şu, karından 40 adım ileride dur, normal bir konuşma tonuyla bir
şeyler söyle; eğer duymazsa 30 adım ilerisinde aynı şeyi tekrarla, sonra 20 adım;
cevap alana kadar aynı şeyi tekrarla" O akşam karısı mutfakta akşam yemeğini hazırlarken adam işlemi uygulamaya koymuş. 40 adım uzaklıktan karısına normal bir konuşma tonuyla seslenmiş "Hayatım bu akşam yemekte ne var?"
Cevap yok
Mutfağa biraz yaklaşmış. Mesafeyi 30 adıma indirmiş ve soruyu tekrarlamış "Hayatım bu akşam yemekte ne var?"
Gene cevap yok
Mutfağa biraz daha yaklaşmış, mesafe 20 adım ve tekrar sormuş "Hayatım bu akşam yemekte ne var?" Hala cevap yok
Adam mutfağın kapısına gelmiş artık mesafe iyice azalmış ve soruyu tekrarlamış
"Hayatım bu akşam yemekte ne var?" Gene cevap alamamış Bu sefer karısına iyice yaklaşmış ve aynı soruyu tekrar sormuş
"Hayatım bu akşam yemekte ne var?"
"Hayatım beşinci kez söylüyorum, Tavuk"

Ana fikir:
Belki de genelde düşündüğümüz gibi problem daima karşımızdaki kişilerde olmayabilir.


Tedavi



Doktor aşırı şişman hastasına bakarak
- Size bu kutuda gördünüz yuvarlak hapları veriyorum, çok faydasını göreceksiniz. Bunları yutmayacaksınız. Kullanma talimatı çok basit :
- Her gün sabah akşam 1 kere yere boşaltın yerden toplayarak tekrar kutuya koyacaksınız.

1. Ve 2. Delli



2 deli yolda yürüyormuş deliler susamış 1. deli demişki ben su içmeye gidiyorum 2. delide demişki gitmişken benim yerimede iç 2. deli tamam demiş sonra birazdan 2. deli gülerek gelmiş 1. deli sormuş neden gülüyorsun 2.deli cevaplamış kendi yerime temiz su senin yerine ise pis su içtim demiş...:D



Bir Garip Fıkra

Bir gün bir samanlıkta yangın çıkar,samanlığın sahibi içerdedir ve ağır yaralıdır hemen doktora yetiştirilir.Doktor hastayı iyice inceler ve bir emar çektirilmesine karar verir.Doktor emar sonuçlarına bakar ve şaşkınlıkla:

Sen yanmışsın ama,tüm kemiklerin kırık?!,der

Bunun üzerine hasta:

-Beni kürekle söndürdüler,der.


Bizim Müşteri



Birgün adamın biri araba ile yolda giderken yanındanbir tekerleğin üzerinde giden iki adam görmüş,şaşkınlıkla onlara bakarken yanına bir ambulans gelmiş içindeki doktor dışarıya çıkarak:

-Gördünmü bizim müşterileri?demiş


Teyze



Çekici bir genç kadın,çok zayıf bir bebegi doktara kontrole götürür. bebege bakan doktor BU ÇOCUK İYİ GIDA ALMIYOR der ve kadına dönerek lütfen soyununuz diye rica ederek. soyunarak kadının Göğüslerini iyice kontrol eden doktor DÜŞÜNDÜGÜM gibiymiş hanım efendi der sizin hiç sütünüz yok kadın tabi olmaz doktor bey der ben çocugun teyzesiyim ...


Sende Çektir



birgün bir adam varmış gözü çok ağrıyormuş ve bir saf baskilliye demiş ki gözüm ağrıyor saf baskilli eskiden benim dişim ağrıyordu çektirdim kurtuldum sende çektir kurtul


Maskeni Çıkar Doktor



Ameliyat masasında uzanan hasta doktora şöyle der:Çıkarın maskenizi doktor bey çünkü sizi tanıdım.


Gözlük



adam nefes nefese içeri girer:

-Doktor bey.der.Midemde şiddetli ağrılar baş gösterdi.Geceleri kıvranıyorum.Ne yapayım acaba?

-Hafif yemekleri tercih edin.Daha az sigara için.Birde gözünüze gözlük takın.

-Ama doktor bey,mide ile gözlüğün ne ilşkisi var?

-Şu ilişkisi var.Doktor alt katta bulunuyor. Bense AVUKATIM...


Hasta Bebek



çekici bir bayan çok zayıf bir bebeyi kontrole götürür bebeğe bakan doktor bu iyi gıda almıyor der ve kadına dönerek üzeriniz deki herşeyi çıkarın der kadın ne alaka ki der doktor lütfen bunu yapın der ve kadının göğsüne bakınca sizin sütünüz yok der kadında tabi ole ben dedim ne alaka diye der doktor bu bebek 3 günlük olmalı der kadın annesinde olmalı doktor anneside siz değilmizsiniz der kadın ne münasebet ben teyzesiyim der


Kör İle Yaşlı



2 tane adam varmış biri yaşlı biri kör

yaşlı hapşurmuş kör ona dediki çok yaşa oda köre sende gör demiş

İşaret Parmağı



Temel işaret parmağını neresine dokundursa ağrıyormuş. Bacağına dokundursa bacağı ağrıyor koluna dokundursa kolu ağrıyormuş.Doktora gitmiş doktor iyice muayene etmiş ve bir sorun bulamamış doktor Temele senin işaret parmağın kırılmış o ağrıyor demiş.

About Emirhan Adıgüzel

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum :

Yorum Gönder